Go to account settings

FAQ

RETOURNEREN

  • All sales are final and no refund or return will be issued.

VERZENDING & LEVERING

  • Jazeker. In de check out kun je kiezen voor store pick up. Store pick up is alleen beschikbaar tijdens openingstijden.

  • Nederland

    1-3 werkdagen

    We streven ernaar de levertijd zo kort mogelijk te houden.

    West-Europa

    2-7 werkdagen

  • Wij streven om jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen te leveren in Nederland. Meerdere factoren kunnen invloed hebben op de vertraging van jouw bestelling. Het support team staat klaar om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

  • Laat ons dit zo snel mogelijk weten aan onze klantenservice. De standaardprocedure hiervoor is dat wij een starten een onderzoek bij de vervoerder om na te gaan waar jouw pakketje is geleverd. Dit onderzoek kan tot 8 werkdagen duren.

ORDERS

  • Helaas kunnen wij niet altijd voorkomen dat mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even je spambox. Mocht je hem niet kunnen vinden, neem dan even contact met ons op via onze klantenservice.

  • Bij Frontstreet zijn er op dit moment 4 betaalmethoden. Dit zijn IDEAL, Visa, Mastercard, Bancontact / Mister Cash. Bij sommige betaalmethoden kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden. Onze transacties worden uitgevoerd door Mollie. Deze naam zul je dus op je afschrijving kunnen tegenkomen.

  • Heb je een verkeerd afleveradres ingevuld? Bel dan direct met onze klantenservice!

    Als je geluk hebt is je pakket nog niet op de post en kunnen we het adres aanpassen bij onze vervoerder. We zullen ons uiterste best doen je te helpen maar als het pakket al is verzonden kunnen we waarschijnlijk niks meer doen.

  • Helaas is het niet mogelijk om bestellingen te wijzigen. Als je snel contact opneemt met de klantenservice, kan de order wellicht nog geannuleerd worden.

PRODUCT INFORMATIE

  • We raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. We vragen je om wat foto’s te sturen van het probleem samen met je ordernummer. Wij zullen dan een gepaste oplossing voor het probleem zoeken.

  • Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij snappen dat het ontzettend vervelend is en wij proberen dan ook zo snel mogelijk een onderzoek te starten en/of het ontbrekende artikel op te sturen, mits deze nog op voorraad is.

  • Hier zit je natuurlijk niet op te wachten. Neem zo snel mogelijk contact op met het support team via mail, telefoon of chat en wij doen ons best om het juiste artikel op te sturen, mits deze nog op voorraad is.

  • Wij doen ons best om alle producten naar waarheid weer te geven op de website. Kleuren kunnen soms iets afwijken. Bij twijfels, neem gerust contact met onze klantenservice.

PRIVACY & VEILIGHEID

  • Voor ons is beveiliging het allerbelangrijkste. Door rigoureuze veiligheidscontroles, veilige dataopslag, screening van personeel en compliance met elke regulering bij onze payment providers kunnen we de veiligheid, stabiliteit en betrouwbaarheid garanderen.

  • Stuur een mail vanaf het e-mailadres waarmee je in het systeem staat naar onze klantenservice. Geef hierbij aan dat je verwijderd wilt worden.

FEESTDAGEN

  • Tijdens de feestdagen hanteert onze klantenservice aangepaste openingstijden deze zijn het zelfde als de openingstijden van onze winkel in Utrecht.

  • Wij leveren ook tijdens feestdagen het is echter wel afhankelijk van PostNL of deze ook op tijd bezorgd zal worden. Dus houd tijdens het bestellen rekening met drukte rondom de feestdagen.

Keep in touch

Don’t worry, we won’t spam

Your Cart — 0

You cart is currently empty

Inloggen

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »